04 lipca 2014

Stemple - krok po kroku

Witam dziewczyny!

Dzisiejszy post poświęcony będzie stemplowaniu :)
Czyli jak zrobić stemple na paznokciu :)


Sama nie jestem mistrzem w robieniu stempli, ale pokaże wam jak przebiega ten proces.
Dla tych którzy nie mają o tym zielonego pojęcia lub dla tych, którym nie wychodzi i nie wiedzą co robią źle.

Na samym początku przygotowujemy sobie wybrane lakiery, czyli bazę pod stempel i lakier do samego wzorku. 
Pamiętajcie, że lakier to wzorku ma być bardzo gęsty, a kolor ma być wyrazisty.
W sklepach można także kupić specjalny lakier do stempli.
Moimi wybrańcami są:

-Lemax biały - baza,
-Virtual malina- do stempli.

Potrzebna nam będzie oczywiście blaszka ! :P
cały zestaw do pieczątek 



No to zabieramy się do roboty:
  1. Malujemy paznokcie naszą wybraną bazą dwa razy i czekamy, aż paznokcie
 idealnie nam wyschną.


2. Wybierzcie odpowiedni wzorek na blaszce. 
Ja wybrałam zebrę :)

3. Wybrany wzorek pokrywamy lakierem ( nie żałujcie lakieru, ma być cały pokryty).


4. Następnie za pomocą specjalnej zdrapki dołączonej do zestawu stempelków zetrzyj 

nadmiar lakieru z blaszki(zetrzyj lakier


bardzo dokładnie. Powinien on wypełniać tylko wgłębienia w blaszce)


Pamiętajcie zdrapkę trzymajcie pod kątem prostym!! tak jak na obrazku;)


5. Weź stempel i przyciśnij go mocno do wybranego wzorku na  blaszce.Wzorek odbije się na stempelku.



6.Przyłóż stempel do paznokcia tak, aby krawędź wzorku stykała się z krawędzią 

paznokcia. Następnie odbij bardzo dokładnie


wzorek na paznokciu ”bujacąc” niejako stempel od jednej krawędzi paznokcia do drugiej. 
Nie przejmuj się, jeśli wzorek odbije się

również na skórze wokół paznokcia ( tak jak u mnie ), później można go usunąć 

korektorem do lakieru lub wacikiem nasączonym w zmywaczu.



7. I tak powtarzamy każdą czynność od punktu 3.
Pamiętaj, żeby po każdym paznokciu  oczyścić zmywaczem blaszkę i stempel.

8. Jeśli już mamy pieczątkę na każdym paznokciu, usuwamy lakier ze skórek i z okolicy paznokcia.

9. Na samym końcu pokrywamy paznokcie Top Coat'em i gotowe !:)








No i tak mi wyszło :)


A wam?


PS. Dziękuję Natalii darmoszki.blogspot.com kochanej dziuni :) 
która uczyniłam tak wiele dobra dla mojego bloga :)
Upiększyłaś go w 100 % ;)
DZIĘKUJĘ :*

43 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy tak nie zdobiłam paznokci. Bardzo fajnie wyszło. Ja muszę sobie kupić stempel :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) na allegro znajdziesz cały zestaw za ok. 15 zł ;) na początek wystarczy ;)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować malowanie paznokci w ten sposób! Efekty są oszałamiające :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za ten post, teraz wiem co i jak. Trochę pracy jest, ale efekt super :) Może zainwestuję w stemple ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten post jest specjalnie dla Ciebie ;) pamiętam, że chciałaś krok po kroku i jest ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie Ci to wyszło, mi często zdrapka zabiera za dużo lakieru z wgłębienia lub wzorek przyciśnięty do paznokcia i tak zostaje częściowo na stemplu, więc nie zawsze mi to wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt ;) Musisz mi to kiedyś pożyczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę sobie zakupić taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie mialam takich stempli ale widze ze swietna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wszystko opisane :)

    Ja rzadko używam stempli - pora to zmienić :) Przyznam, że nie wiedziałam że tą "drapaczkę" trzeba trzymać pod kątem prostym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bynajmniej ja tak robię;P jak trzymałam krzywo zawsze mi nie wychodziło ;p

      Usuń
  9. mam zamiar zakupić sobie ten stempel z blaszką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł, ciekawie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie dobrane kolory :) I wszystko opisane krok po kroku :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  12. banalny sposób na niebanalne mani:D

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze tylko kupię stempel i do dzieła! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna zeberka:) Efekt super. Sama zastanawiam się nad stempelkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabawa ze stemplami jeszcze przede mną, ale na pewno wrócę wtedy do tej notki :-)
    Dzięki! Piękie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba czytasz mi w myślach bo post jak na zyczenie ;) własnie sobie kupiłam zestaw i bd stemplowac a nie wiedziałam dokładnie jak to robic :) dzięki Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że niebawem i ja będę w posiadaniu jakichś stempli i coś takiego wymodzę u siebie ;) Miło, że o mnie wspomniałaś, ale tak jak mówiłam... NIE MA ZA CO! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. super, jednak nie miałam bym czasu na to :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie mam zamiar skusić się na jakieś stempelki, bo bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami próbuję siły w stemplowaniu - ale mam wrażenie, że coś nie do końca mi to wychodzi (dlatego na blogu nie wrzuciłam jeszcze mojej próby sił z takim zdobieniem). Mam też przede wszystkim ten problem, że mam za długie paznokcie do całopaznokciowych stempli, a właśnie takowe najbardziej mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no masz rację :) niestety jak ktoś ma długie paznokcie nie da rady wykonać takiego stempla

      Usuń
  21. Takie zestawy do stempelków to w jakich cenach śmigają? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze zastanawiałam się, jak się robi te stempelki. A to nie dość, że takie proste, to jeszcze tak efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  23. http://www.neonail.pl/blog/stempelki-na-paznokciach-krok-po-kroku/ ich instrukcja jest taaak podobna do Twojej, że chyba ją bezczelnie skopiowali ;)
    Masz piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no rzeczywiście podobna, ale na szczęście nie taka sama ;) ja zawsze piszę bardziej po nie po ludzku hahaha, a tam tak jakoś bardziej profesjonalnie ;p

      Usuń
  24. Przypadkiem trafiłam i bardzo dziękuję za tak dokładną instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam stępel i blaszki, świetna forma na ozdobienie paznokcia

    zapraszam http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jestem ciemną masą w stemplach, ale myślę, że to właśnie przez dobór lakierów.. Muszę koniecznie ćwiczyć, bo mam kilka blaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A gdzie można kupić lakier do stempelków ? Cudnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam,

    Mam problem ze zdrapkami do stempli - zdrapka nie zbiera mi dokładnie lakieru - czy wynika to ze złej techniki czy może zdrapka jest felerna?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam,

    Mam problem ze zdrapkami do stempli - zdrapka nie zbiera mi dokładnie lakieru - czy wynika to ze złej techniki czy może zdrapka jest felerna?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Martyna, zdrapka powinna być prosta - to jest w niej najważniejsze.

      Usuń
  30. super! ja ostatnio też wypróbowałam pieczątki do paznokci kupiłam je na allegro za grosze i używam do wzorków zwykłych lakierów a bazę stanowią hybrydy. Jeśli macie ochotę zobaczyć krok po kroku - zapraszam : https://www.youtube.com/watch?v=FuutyyzMmPU

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja właśnie szukałam takich stempelków , myślę ,że sprawdzą się też na paznokcie hybrydowe:) dzięki za przydatny post, pozdrawiam!:**

    OdpowiedzUsuń
  32. W sklepie pieczatkioutlet widziałam fajne wzory pieczątek.

    OdpowiedzUsuń