21 kwietnia 2015

Neony z Semilac :) wzorek krok po kroku

Hejka wszystkim !


Dzisiaj przychodzę do was z postem hybrydowym - krok po kroku  ;) zaprezentuję wam fajne i proste mani wykonane lakierami hybrydowymi Semilac.





Kolory, które wybrałam to:
-intensive pink 008,
-pink doll 033,


Do wzorku potrzebne nam będzie:


- sonda z małą kuleczką na końcu,
-cleaner,
-pędzelek.


No to jedziemy po kolei :

1. Przygotowanie płytki paznokcia.
2. Nakładamy bazę.

2. Wkładamy do lampy UV na 2 minuty.
3. Zamaczamy sondę w lakierze hybrydowym.


4. "Rysujemy" sondą dolną część wzorku.


5. Pędzelkiem zamoczonym w cleanerze nadajemy okrągłego kształtu obwódce wzorku, jeżeli krzywo nam wyszło sondą.


6. Sondą "rysujemy" górną część. Resztę zamalowujemy pędzelkiem od lakieru.


7. Wsadzamy do lampy na 2 minuty.
8. Kryjemy drugi raz wzorek kolorem i znów do lamy na 2 minuty.


9. Nakładamy Top.


10. Przemywamy cleanerem.
FINISH. 



Oto efekt na dwóch łapkach :) na jednej Pink Doll na drugiej Intesive Pink






Mam nadzieję, że zdjęcia wam lepiej pomogą w wykonaniu wzorku niż opis ;P haha

BUZIAKI !:)

24 komentarze:

  1. Bardzo ładne :) Do tego kolory takie "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że świetnie Ci to wyszło ! ;)
    Muszę sobie kupić jakiegoś Semilaca, ale dopiero jak moje paznokcie odżyją ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra! kolor na prawej dłoni bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo efektowny jest ten niewypełniony paseczek :) a kolorki obłędne, właśnie czaję się sama na ten intensive pink :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką masz lampę UV? Przymierzam się do kupna i nie wiem za bardzo co wybrać :) Chciałabym aby paznokcie schły mi max 5 minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są lampu UV i LED. W lampie UV hybryda marki Semilac schnie 2 minuty:) ogólnie schnięcie zależy od marki hybrydy. Lampy led są o wiele wiele droższe od UV :P polecam UV ja mam taką : http://www.allepaznokcie.pl/19653-lampa-uv-36w-3-czasy-4-zarowki-rozowa-120180.html

      Usuń
    2. a czy taki zwykły lakier szybciej wyschnie pod lampą UV?

      Usuń
    3. a to nie chcę, wolałabym taką żeby schło mi to i to.

      Usuń
  6. Fajny efekt żeby to było takie proste do wykonania jak pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj na wzorniku a potem na paznokciach :P dasz radę :)

      Usuń
  7. Idealne kolory <3 bardzo fajny pomysł na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne, bardzo mi się podobają pazurki i neonki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło, ale sam "proces tworzenia" jak dla mnie strasznie trudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie, choć kolorek nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie, tylko by uniknąć nierówności na paznokciu w miejsce gdzie nie ma koloru powinnaś dać więcej TOPU, by zrównać paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń