30 stycznia 2015

Semilac + naklejki wodne :D


Hejka wszystkim :)


Ostatnio robiąc sobie paznokcie :) zdecydowałam, że połączę naklejki wodne z hybrydą.
 no i wyszło jak dla mnie super! taki efekt mi się podoba :D

Karnawałowe paznokcie zrobione <3

Wybrałam kolory:


SWEET PINK 003
STARLIGHT NIGHT 096

Długo zastanawiałam się nad naklejkami, które by pasowały to karnawału i kolorów które wcześniej wybrałam. Naklejki dostałam w ramach współpracy z sklepem internetowym edbeauty



Warto w nie zainwestować te parę złoty, aby uzyskać nieziemski efekt :)
Po długim namyśle padło na te czarnuszki:



Jeśli, któraś z was jeszcze nie wie jak posługiwać się naklejkami wodnymi to piszcie !! :) wstawię post krok po kroku :)

a oto mój efekt:





I jak podobają wam się moje paznokcie na karnawał ? 

26 komentarzy:

  1. Paznokcie prezentują się wspaniale.. aż chciałabym takie mieć.. strasznie podoba mi się kształt, kolor i naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, te naklejki niesamowite! W ogóle cały mani zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się ten róż prezentuje w kontraście z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pazurki jak z obrazka! Piękne zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Viola to są Twoje naturalne takie długie paznokcie? ;) Świetnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naturalnie :D aleee już mi przeszkadzają w czynnościach codziennych;p

      Usuń
  6. Piękne masz te szponki ;) Ja kupiłam sobie ostatnio naklejki, ale czekam aż trochę mi podrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają wspaniale, bardzo ładny końcowy efekt uzyskałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki i kolorek super ,a najlepsze to Twoje paznokcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wygląda dopełnione naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow cuda <3 jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności, bardzo mi się podobaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są cudowne, ja oczywiście poproszę oddzielny post krok po kroku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie to wygląda!!
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    Ps. Zapraszam na paznokciowy konkurs u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie :)
    Chyba muszę zapisać się u Ciebie na korepetycje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłoby super gdybyś zrobiła oddzielny post, w którym pokażesz krok po kroku jak używać tych naklejek w połączeniu z hybrydami Semilac:)
    Ja właśnie zamówiłam swój pierwszy zestaw hybryd Semilac i myślę ze żałować nie będę :)
    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super efekt i do tego zrobione bardzo schludnie! Śliczny jest ten róż ;) A bierzesz już udział w akcji fundacji DKMS i malowaniu wzorku & na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń