23 września 2015

Farbki akrylowe połączone z hybrydą Semilac ! ;) krok po kroku

Hej wszystkim !


Dawnoooo nie było u mnie postu hybrydowego, więc postanowiłam to nadrobić i zrobić dla was post z farbkami akrylowymi. Jakiś czas temu widziałam na youtube filmiki z farbkami, głównie robi się z nich kolorowe kwiatki. Farbek akrylowych zazwyczaj używa się do zdobienia paznokci akrylowych lub żelowych, ja postanowiłam zrobić to na hybrydzie:) 
Efekt jest zniewalający, ciągle się mnie ktoś pyta, czy to naklejki :P. Jest to delikatne i klasyczne zdobienie - co do mnie nie pasuje :P alee ostatnio miałam bardzo neonowe paznokcie, więc teraz trochę spokojniejszy klimat na paznokciach się sprawdzi. Pokażę wam krok po kroku jak można zrobić delikatne kwiatki farbkami akrylowymi. Farbki są baaardzo tanie możecie je kupić na allegro za parę złoty. 

Do zdobienia potrzebne nam będą kolorowe farbki akrylowe, pędzelek - nie za duży i nie za mały oraz kartka papieru.


1. Zaczynamy od wybrania sobie koloru bazowego pod nasz wzorek. 

Ja wybrałam:
-Semilac Strong White 001,
-Semilac Delicate French 002, 



2. Malujemy paznokcie 2 razy kolorem, następnie przemywamy cleanerem i matujemy paznokieć bloczkiem polerskim. 


3. Niewielkie ilości farbki wykładamy na kartkę. Zamaczamy jeden brzeg pędzelka w białej farbce akrylowej, a drugi brzeg w innym kolorze. 









4. Próbujemy na kartce namalować różne zawijasy, kreski, łuki itp. :P (nie radzę robić wzorów od razu na paznokciu, bo może nam nie wyjść). Najprostsze są kwiatki - robimy trzy łuki i gotowe :) Poprawiamy 2 lub 3 razy aby kolor był wyraźniejszy. W środku kwiatka dajemy również kolor i możemy ozdobić go kropeczkami.


5. Czekamy, aż cały wzór nam całkowicie wyschnie!! Nakładamy TOP i do lampy. 





I Gotowe !!!

Kilka moich pomysłów:








i to na tyle :) 

32 komentarze:

  1. Świetnie Ci to wychodzi! :) Nie mogę się napatrzeć :) Gdzie kupuje się takie farbki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe...ale muszę jeszcze dużo poćwiczyć. W szczególności lewą ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo ekstra to wygląda, jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ale piekne to zdobienie. Caly czas sie zastanawiam nad tymi farbkami bo boje sie ze malowanie lewa reka to bedzie jakas tragedia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowe bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zainspirowałaś mnie, żebym w najbliższym czasie zrobiła sobie takie paznokcie :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne, wgl mam chęć poeksperymentować z malowaniem paznokci
    ale najpierw bym musiała sobie pędzelki kupić, bo tymi od lakierów to guzik wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za one stroke :( ale farbki sama planuje kupić bo jest to zdecydowane ułatwienie we wszystkich zdobieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudne wzorki, no, no pogratulować tylko mogę zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu bym czegoś takiego nie wyczarowała! Zazdroszczę talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł z farbkami akrylowymi

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę poćwiczyć, bo chciałabym tak umieć :) przecudie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jesteś czarodziejką, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńka! Masz do tego talent! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę umiejętności malowania one stroke! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super efekt :D, zresztą u Ciebie wszystkie pazurki są ekstra :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fioletowe mi się podobają najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda to przepięknie! ;) kiedyś próbowałam tak robiić, ale kompletnie mi to nie wychodziło! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. W szoku jestem, jak super wyszło :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2015/09/jesienne-rozdanie-wyjatkowe-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Laserowa korekcja wzroku kosztuje 3-3,5 tys :)

    OdpowiedzUsuń