29 marca 2014

Marion Spa - maseczka rozgrzewająco- oczyszczająca


Dzisiaj maseczka, którą dostałam do przetestowania od naturalna.eu :)


Marion Spa - maseczka rozgrzewająco- oczyszczająca 


Maseczka polecana do cery tłustej i mieszanej.

Inf. od producenta: Dokładnie oczyszcza skórę, łagodnie rozgrzewa i wygładza. Unikalna formuła maseczki oparta na glince wulkanicznej, uwalnia pory z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Zawarta Prowitamina B5 zapobiega nadmiernemu rogowaceniu naskórka, zapewnia optymalne nawilżenie, koi i łagodzi podrażnienia. Maseczka zawiera hipoalergiczną kompozycję zapachową, testowana dermatologicznie.

Sposób użycia: Na czystą, lekko zwilżoną twarz nałożyć cienką warstwę maseczki, omijając okolice oczu. Aby wzmocnić efekt rozgrzewania wykonać delikatny masaż. Pozostawić na około 10-15 minut. a następnie zmyć letnią wodą. W przypadku kontaktu z oczami przemyć dużą ilością wody. Stosować raz w tygodniu.

Moja opinia: 

Czytając opinie na temat tej firmy, w ogóle nie chciało mi się zabrać do testowania tej maseczki. Jednak wypróbowałam i naprawdę działa!! Jestem w szoku. 
Rozgrzała mnie konkretnie, już przy nakładaniu mój palec był gorący, a później cała twarz :) Nie było to rozgrzanie typu - szczypanie czy "gorący ogień" na twarzy, ale bardzo przyjemne ciepełko :) maseczka po nałożeniu zmieniła kolor na bezbarwny i się troszeczkę rozpuściła od tego ciepła, jednak trzymała się na twarzy, nie wyglądało to tak, jakby miała spłynąć. 
Oczyszczenie - nie za bardzo po maseczce zauważyłam oczyszczoną skórę, ale jak dla mnie to i tak jest SPOKO :) z pewnością mogę ją polecić wam !



Jak widać na zdjęciu powyżej maseczka od razu się rozgrzewa i rozpływa ;)


Plusy:
-cena,
-uczucie rozgrzania, super,
-skóra miękka w dotyku,
-miłe w dotyku drobinki,
-łatwość w zmyciu maseczki.


Minusy:
- nie odczułam żadnego zapachu maseczki (tylko tyle).




5 komentarzy:

  1. Ciekawa, ale nie polubiłabym się z tym efektem rozgrzania ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówię Ci Natalka, że fajna sprawa z tym rozgrzaniem;P

      Usuń
  2. Oo, chętnie wypróbuję tą maseczkę. Obecnie kupiłam oczyszczającą, tej chyba nie widziałam, ale muszę się za nią rozejrzeć ;). Dobrze, że łatwo ją zmyć. Nienawidzę jak jest z tym jakiś problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam naprawdę ;) też nie lubię mieć problemów zmyciem maseczek;p

      Usuń