03 kwietnia 2014

Nowość od Wibo Celebrity Nails -Fresh grass i Mint project


Oczywiście, będąc w Rossmannie nie mogłam przejść obojętnie obok stoiska z lakierami ! 
Napotkałam tam fajną nowość od Wibo lakiery Celebrity Nails ;) 
Widząc super kolorki - jak to ja, nie mogłam się zdecydować, który wybrać ale po długich namysłach zdecydowałam się na kolor Fresh grass (zielony) i Mint project (miętowy). 


Oby dwa kolorki świetnie wyglądają na paznokciach. 
Koniecznym warunkiem jest pomalowanie paznokci 2 warstwami.
Lakiery mają w sobie malutkie drobinki widać je tylko przy świetle dziennym.



Plusy:
-kolory,
-małe drobinki,
-szybko schną,
-trwałość 3-4 dni,
-zmywają się błyskawicznie,
-cena ok.6 zł.

Minusy:
-brak


Ma ktoś lakier z tej edycji? Też wam się podoba ? ;)

24 komentarze:

  1. Jakie piękne kolory!
    Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam pomarańcz i róz, świetne są. a te też mi się podobały i planuję je kupić przy nstępnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) na zdjęciach może nie widać super efektu ale w rzeczywistości są piękne:)

      Usuń
  3. Nie miałam ;p Fajne, wiosenne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te kolorki w Rossmannie.... ale musiałam się powstrzymać przed zakupem (muszę zacząć oszczędzać ;PP) Piękne są, wiosenne. Mint Projekt jednak bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne kolory <3 Po wypłacie idę do Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. łał moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wygladaja ;) musze sie w końcu na nie skusic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory. Na pewno jakiś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne, wiosenne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie się prezentują te lakiery ale limonki dałabym drugą warstwę bo prześwituje paznokieć troszkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no masz rację. Ale zawsze jak pomaluje 3 warstwy to za długo mi schnie, a ja oczywiście nie umiem siedzieć bez ruchu:P

      Usuń
    2. Mi też ciężko wysiedzieć jak pomaluję paznokcie ale używam też wysuszacza..albo nałóż 2 ale grubsze odrobinkę.

      Usuń
  11. O kurczę. Aaaale piękne kolory! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory :) Jak będę w Rossmannie na pewno zwrócę na nie uwagę :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są - wiosenne:) Skoro są w Rossmanie to poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorki!!!Większość lakierów trzeba pomalować dwa razy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wiosenne kolory :)
    Zapraszam do mnie http://for-every-season.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kolory! Będą świetnie wyglądać z opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń