07 maja 2014

Łupy z Rossmanna i nie tylko :)

Witam dziewczyny!

W poniedziałek byłam już z samego rana w Rossmannie :)
 (niestety już połowy lepszych lakierów, nie było;( )

Jak wiemy jest promocja -49 na lakiery, szminki, pomadki, błyszczyki... i coś tam:P
 ale wiadomo, że mnie interesują tylko lakiery :P


Moje zakupy:




-Lovely Matte Top Coat 3,67 zł,
-Lovely St. Tropez efekt jedwabiu 4,38 zł,


-Rimmel 5,61 zł,


-Miss Sporty Crush on you, 3d texture 4,32 zł,


-Wibo Candy Shop efekt piasku 3,57 zł,


- Manhattan (promocja odliczona od promocji dodatkowo) 2,54 zł.


Teraz nowości z innych sklepów :)


-dwa maluszki każdy za 3,99,


-Allepaznokcie 
niebieski - do stempli,
różowy - pękający,
fiolecik zwykły, Gratis. 



A jak tam wasze łowy w Rossie?

33 komentarze:

  1. Ech, ten piasek Wibo... U mnie już żadnych nie było :(.
    Fajne lakiery ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne lakiery :) wybierz się do Rossmanna w piątek - wtedy zwykle dokładają towaru i jest większość produktów w szafach nawet podczas promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie wzięłam udziału w tej akcji :P

    OdpowiedzUsuń
  4. no no swietne lupy!!
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja się obkupiłam solidnie.. chyba do końca życia starczy mi kolorówki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award:)
      Jeśli masz ochotę odpowiedzieć na pytania to serdecznie zapraszam:)

      Szczegóły u mnie na blogu:
      http://sensesangel.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award-3.html

      Miłego dnia:)

      Usuń
  6. Ja dorwałam różowy piasek od WIBO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tylko jeden różowy wibo,niestety nic innego ciekawego nie zostało a też byłam w poniedziałek po południu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, ja mam ST.Tropez niebieściutki :) ja byłam w poniedziałek po 18 to puste półki były :D w Wibo też się zaopatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja muszę wykończyć moje lakiery i dopiero kupię nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy07 maja, 2014

    Fajne lakiery :) ja też się zaopatrzyłam w kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo lakierów, ja zaopatrzyłam się jedynie w 2 z rosia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic z tego ja się nie skusiłam na żadne zakupy:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tego Rimmelka różowego i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nic nie kupiłam.
    Ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w Rossie nie byłam, ale za to obkupiłam się na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Wibo Candy- u mnie nigdzie już go nie dorwałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Udało mi się też dorwać lakier z Candy shop koralowy, jednak znalazłam tylko jeden kolor schowany w kosmetykach Maybelline...xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze,ja u mnie nigdzie nie widziałam tego różowego Rimmela ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. ja dzisiaj też byłam w rossmannie i zakupiłam kilka lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są śliczne :) Ja na fioletowy piasek Wibo nadal poluję, bo nigdzie go nie ma w mojej okolicy :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kupiłam tylko 2 lakiery i jestem z siebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Top coat z Lovely mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie wszystkie najładniejsze lakiery wykupione ;( Tak poluję na ten piasek fioletowy... lipa kompletna u nas :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z lakierami nie poszalałam, staram się ostatnio uspokoić kolekcję i zostawić jedynie te buteleczki, p które naprawdę sięgam :) Więc złapałam w locie jedynie jeden lakier Wibo. Z ustami poszło mi lepiej, bo kredka do ust Bourjois i dwa błyszczyki Maybelline. Na koniec dorzuciłam cudo z L'Oreal i znowu mam zakaz zbliżania się do półek :P Ale urodziny się zbliżają, raz na jakiś czas można się porozpieszczać :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. nonononn ;) ależ dużo lakierów, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sobie taki biały z Rimmela sprawiłam :) Świetne kolory! /Z
    nasz blog <- klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaa :) Ja kupiłam z Lovely Nude i Rimmel też nude jaśniejsze :)
    z Eveline czerwono-różowy z połyskiem różowym i Eveline biały.
    Oraz kobaltowy miss sporty :)

    Swoją drogą masz ładną kolekcje! jeśli chodzi o firmówki to trafiłyśmy w Rimella i w Lovely :)
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. też skusiłam się tylko na lakier :P łowy z rosomaka już u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakim cudem po promo ten mahnattan byłby za 2zł?! po prostu shocking :( ja go macałam i miałam chętkę ale mój wyliczyłam za jakieś 8zł.. i jako że z koszyka już się lakiery wysypywały, to odłożyłam.. =(
    eeeeee zazdroooooochaaa :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pierwszy dzień była jeszcze promocja czyli w poniedziałek na manhattan :P i wyszło 2 zł ;) sama nie wiedziałam dopiero potem to zaczaiłam :P jakbym wiedziała to na pewno na jednym by się nie skończyło

      Usuń