10 czerwca 2014

Zielona glinka - GRANDI !:)

Witam dziewczyny!

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją glinki zielonej, którą dostałam od firmy GRANDI




Oto i ona:


INFORMACJE OD PRODUCENTA: 

Francuska zielona glinka illitowa w paście o masie 100 g firmy LES ARGILES DU SOLEIL -gotowa do użycia.

Przeznaczenie: SKÓRA TŁUSTA ZE SKŁONNOŚCIĄ DO TRĄDZIKU


Glinka zielona illite posiada podwyższoną moc absorbcyjną, przewyższającą znacznie zieloną glinkę montmorillonitową. Jest najmocniejsza wśród wszystkich glinek.
Zalecana jest do skóry z tendencją do przetłuszczania się i trądziku. Glinka illite jest bogata w kalcyt (tlenek wapnia) i uboga w magnez. Wykorzystuje się ją głównie do oczyszczania skóry z zanieczyszczeń i toksyn ponieważ silnie absorbuje zanieczyszczenia. Dzięki swoim chłonnym właściwościom i aktywnemu działaniu - rozjaśnia cerę, napina skórę i redukuje zmarszczki. 

Pochodzenie: Prowansja we Francji


Skład mineralny: SiO2 - 52,12%, Al2O3 - 16,65%, CA0 - 2,41%, Fe2O3 - 5,65%, K2O – 2,7%, MgO – 2,16%, Na2O – 0,06%, TiO2- 0,64%.

Glinka zawiera naturalne minerały, oczyszczone mechanicznie, bez żadnych dodatków chemicznych, sztucznych barwników i nie jest sztucznie perfumowana (jest w 100% naturalna, suszona na słońcu, niejonizowana). 

Termin ważności: 06.2014

Właściwości:

  • posiada silne właściwości absorpcyjne 
  • doskonale oczyszcza skórę usuwając z niej zanieczyszczania
  • ma silne właściwości odtłuszczające i oczyszczające 
  • idealna w przypadki trądziku i łojotoku
  • ma silne właściwości antyspetyczne
  • odżywia, regeneruje i goi skórę
  • delikatnie złuszcza martwe komórki

Czas ekspozycji na skórze: 5 minut 

INCI : Aqua (Water) – Illite (green clay) –

Glinka jest dosyć mocna. Jeśli po jej zastosowaniu pojawi się zaczerwienienie będzie oznaczało to, że masz wrażliwą skórę i należy użyć innej glinki (mniej silnej) np. białej i różowej. 

Sposób użycia: 
Grubą warstwę pasty nałóż na oczyszczoną, zwilżoną skórę twarzy, omijając okolice oczu i ust. Pozostaw na 5-8 minut a następnie dokładnie spłucz skórę czystą wodą (nie trzyj) i osusz skórę. Skórę posmaruj kremem, balsamem lub olejkiem. Nie należy dopuszczać do wyschnięcia maseczki na skórze. Jeśli glinka zacznie szybko wysychać, skórę należy lekko zwilżyć wodą. Maseczkę zaleca się stosować jeden raz w tygodniu. 
Unikaj kontaktu z oczami. W przypadku dostania się do oka, dobrze wypłucz oko czystą wodą.




MOJA OPINIA:

Pierwszy raz używałam glinki i jestem pozytywnie zaskoczona !:) 
Bardzo spodobała mi się wygoda ten glinki. Ja należę do leniuchów, którzy korzystają tylko z praktycznych i szybkich zastosowań ;p nigdy nie robiłam glinki własnoręcznie, nie lubię się bawić w te mieszanie, rozrabianie itp. 
Tuba jest wygodna w użyciu, chociaż glinka ciężko z niej wychodzi nie stanowi to wielkiego problemu. 
Konsystencja glinki jest bardzo gęsta i trzeba zużyć dużo glinki, żeby rozprowadzić na  całą twarz.
Zapachu szczerze mówiąc, nie odnotowałam żadnego.
Dużym plusem jest to, że błyskawicznie zasycha na twarzy i twarz robi się nieruchoma;) dobrze, że trzeba ją trzymać 5-8 minut bo dłużej bym nie wytrzymała;p
Cała tuba wystarcza na ok. 6-7 użyć.
Efekt: bardzo czysta i oczyszczona skóra twarzy:) efekt zmatowienia utrzymywał się bardzo długo.

Na pewno kupię tą glinkę ponownie. Spodobała mi się jej praktyczność, sposób użycia i efekt!:)

Możecie ją kupić za 12 zł >>TUTAJ<<

Na koniec sweet focia z glinką:) 



Miałyście styczność z glinką?

13 komentarzy:

  1. akurat z glinka z tej firmy nie :/ ale inne czesto uzywam
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię maseczki glinkowe, super oczyszczają moją buzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ma tak krótki termin ważności ale w końcu coś za coś :). Z glinkami miałam styczność ale nie pamiętam czy z zieloną :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam glinek ;) A sweet focia super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z glinką tak ale w kosmetyku innej marki i sobie go chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam glinki-tą również posiadam(wkrótce u mnie recenzja):))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam glinki ;) Focia super haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chetnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam glinki :) z tej firmy miałam białą i była na prawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie średnio wypadła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam glinek, ale póki co tylko białej i czerwonej i jak dla mnie rewelacja :) żadna inna maseczeka mi tak nie poprawia wyglądu skóry jak glinka :)

    OdpowiedzUsuń