23 lipca 2014

Fioletowo mi :)

Witam dziewczyny !


Dzisiaj postawiłam na recenzję lakieru, który dostałam do testów od firmy Quiz Cosmetics




Oto i fioletowa bomba we własnej osobie:

FLASH NAIL POLISH




Firma: Quiz Cosmetics
Numer: 18.
Kolor: fioletowy.
Pojemność: 8 ml 


Konsystencja: w sam raz;) nie rozlewa się na skórki

Krycie: 3x.

Zmywanie:  nie ma problemu

Moja ocena: 4,5/5

Informacji od producenta nie będzie :( niestety, nigdzie nie mogłam znaleźć kilku słów na temat tego lakieru.


Trochę zdjęć:








Moja opinia: Lakier zamknięty w szklanej buteleczce o pojemności bodajże 8 ml ( nigdzie na butelce nie jest napisane tak naprawdę ile ma mililitrów:/). 
Pędzelek jest mały i nie jestem przyzwyczajona takim malować, a szkoda bo sama konsystencja jest bardzo fajna ;) nie wylewa się na skórki.
Po jednej warstwie zakrył kolorem płytkę paznokcia ;) ale ja użyłam dwóch warstw z przyzwyczajenia ;P
kolor jak widać bardzo intensywny.

Całą paletkę kolorów znajdziecie : >>TUTAJ<<

PLUSY:
-kolor,
-konsystencja,
-wytrzymałość,
-krycie,
-zmywanie.

MINUSY:
-mały pędzelek,
-brak informacji od producenta.


A teraz małe zdobienie przy użyciu, tego właśnie lakieru i naklejek wodnych :)





I jak spodobał wam się lakier? czy fiolet jest kolorem na który zwracacie uwagę? 

25 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor :)

    for-every-season.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie odcienie zwłaszcza na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutki ten kolorek, mam bardzo podobny z Manhattanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie odcienie fioletu... do tego zdobienie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładny odcień fioletu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ciekawy. Ale te naklejki mi się bardziej spodobały! Jeszcze nie miałam naklejek wodnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naklejki są moją nową miłością :P

      Usuń
  7. Niestety właśnie te lakiery sa kiepskie pod względm krycia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor, ale minus za pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakier ma piękny odcień :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne są te kwiatowe wzorki na paznokciach! ♥

    Pozdrawiam,
    stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam je dzisiaj w chińskim sklepie za 4,5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery czy naklejki ? jak naklejki to lecie do chińskiego :P

      Usuń
    2. Lakiery :p naklejki można kupić na allegro za 2,5 zl :)

      Usuń
  12. Z tymi naklejkami wyszło super,ładny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tym zdobieniem wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolor podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten kolorek !: )

    OdpowiedzUsuń