31 lipca 2014

SPA dla oczu ;)

Witam dziewczyny!

Dzisiaj, zaplanowałam dla was recenzję Hydrożelowych płatków pod oczy - Marion SPA, które dostałam do testowania od drogerii internetowej Marion kosmetyki






Marion SPA - Hydrożelowe płatki pod oczy.
Wygładzenie, nawilżenie i rozjaśnienie skóry wokół oczu.


Zawartość : 2 płatki
Cena: 3,60 zł
Można je kupić : >>KLIK<<

Informacje od producenta: Skutecznie spłycają drobne linie i zmarszczki, jednocześnie opóźniając proces powstawania nowych. Dzięki zastosowaniu hydrożelowej formuły, składniki aktywne wnikają do najgłębszych warstw naskórka. Zawarty w płatkach kolagen nadaje skórze odpowiednią jędrność, elastyczność i napięcie. Kwas hialuronowy posiada doskonałe właściwości przeciwzmarszczkowe, nawilżające i rewitalizujące. Ekstrakt z ogórka odświeża, łagodzi, daje uczucie lekkiego chłodu oraz delikatnie rozjaśnia cerę. Płatki nie powodują podrażnień.

Sposób użycia: 
1. Dokładnie umyć i wysuszyć twarz. Wyjąć płatek z opakowania i zdjąć plastikową ochronkę.
2. Umieścić płatek gładką stroną pod oczami tak, aby przylegał do skóry.
3. Odczekać 30 minut.


4. Zdjąć płatki. Niewyschnięty żel wmasować. Nie zmywać wodą.




Moja opinia: Płatki są zamknięte w typowej saszetce jednorazowej, przyklejone są one do plastikowej karteczki. 
Płatki z jednej strony są pokryte bawełną, a z drugiej hydrożelową masą. 
Częścią hydrożelową przyklejamy pod oczy.

Naklejamy i czekamy 30 minut :) płatki bardzo dobrze się trzymają, więc możemy się normalnie z nimi poruszać.

W chwili przyklejenia czuć lekki chłodek pod oczami :D bardzo przyjemna sprawa.
Jak dla mnie 30 minut relaksu było całkiem fajne.

Po zdjęciu skóra stała się elastyczna i mięciutka, co prawda zmarszczek nie mam, więc nie mam pojęcia jak płatki zachowują się przy zmarszczkach.

Ogólnie efekt bardzo mnie zadowolił :)



PLUSY:
-łatwe zastosowanie, 
-nawilżenie,
-napięcie skóry pod oczami,
-elastyczność,
-cena,
-efekt,


MINUSY:
-brak


A wy robicie sobie czasem takie domowe SPA?

14 komentarzy:

  1. muszę kiedyś wypróbować takie płatki, często mam zmęczone oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. cena nie jest wysoka, więc na pewno wypróbuje tym bardziej, że polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i faktycznie fajne uczucie po założeniu ich :) relaksujące

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam takie żelowe płatki pod oczy kiedyś i były bardzo fajne ;) Na te mnie skusiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze żadnych płatków pod oczy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm.. a co sadzisz o cenie? Bo z jednej strony za dobrej jakosci 30 minutowy relaks to mało ale z drugiej storny mozna uzyc ich tylko raz, a wiadomo, że jakies wieksze efekty beda po regualrnym stosowaniu.
    Zapraszam do mnie: iwillnotdieyoung.blogspot.com

    I życzę miłego dnia :3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam sobie robic domowe spa,maseczki olejki peelingi :) tych platkow akurat nie znam ale moze czas wyprobowac
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/rosewe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś płatki z Bebeauty i były cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, przydałoby się dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiadają się fajnie, muszę je kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się zapowiada ;) Jak tylko znajdę to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne :) Jeszcze się z tym nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wypróbowałabym takie płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć że się u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń