02 sierpnia 2014

Neonowe ombre z naklejką wodną ;)

Witam dziewczyny!

Ostatnio poszukując czegoś inspirującego na youtubie, natchnęłam się na neonowe ombre, a że nigdy mi nie wychodziło, postanowiłam popróbować ;P

Jakoś ostatnio weny nie mam na paznokcie :( w dodatku każdy jeden mi się połamał ;( a paznokcie wychodzą mi jak najgorszemu ćwokowi... 

Od firmy beauty_ck , która urzęduje na allegro dostałam do testów naklejki wodne, które wykorzystam do dzisiejszego zdobienia.




Oto i one:


Dla siebie wybrałam znak nieskończoności z piórkiem, które znajduje się na samej górze.

Sposób użycia takiej naklejki jest bardzo prosty.
1. Wycinamy wzór, który nas interesuje.
2. Zamaczamy wzór w wodzie, czekamy ok. 1 minutkę,
3. Odklejamy wzór od kartki.
4. Przyklejamy bezpośrednio na paznokieć.
5. Resztkę wody na paznokciu, która pozostaje od wody wycieramy wacikiem :) 

WSIO :P

Teraz moje wymyślone zdobienie :P
Z góry przepraszam za brudne skórki (skończył mi się zmywacz :P)










Czy tak samo lubicie naklejki wodne ? 

28 komentarzy:

  1. Ostatnio mówiłaś, że nie umiesz robić ombre- akurat! Wyszło Ci genialnie! :D W dodatku świetny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak dla mnie to nie udane ombre ;P ale lubię pokazywać swoje porażki ;p haha

      Usuń
    2. Nieudane ombre jest wtedy, kiedy Natalia zaczyna je robić :D

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba to ombre, super kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne;) ja bym takich nie potrafiła zmalować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaje**ste ombreee !! :) Fajne kolory wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknei wyszło ! I genialne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się skomponowały kolory! Świetne ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie prezentują się twoje pazurki ;) mega efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaa ale fajnie! Podoba mi się. Mam nadzieję, że w końcu i mi się uda coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam takie same kolory 2 miesiące temu, przepiękne:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie to wygląda i te jasne kolorki .Podoba mi sie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naklejek nigdy nie stosowałam, ale to super rozwiązanie bo perfekcja gwarantowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ombre. Naklejki tez fajnie wyszly ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam naklejki wodne ale na każdym pazurku
    Fajny mani

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne są <3
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń