02 grudnia 2014

naklejki wodne od Laurkaallegro ;)


Cześć kochane !


Od czasu do czasu w przerwie od noszenia hybryd wymyślam sobie stylizacje paznokci, częstym gościem na moich paznokciach są naklejki wodne:)
Bardzo je lubię i polecam wszystkich do wypróbowania.
Tym razem zdecydowałam się na naklejkę, która jest przeznaczona na całego paznokcia:) 
pierwszy raz używałam takich:)


Naklejki dostałam w ramach współpracy z Laurkaallegro, jest to firma, która prowadzi działalność na allegro. Znajdziecie tam wiele ozdób do paznokci :)



Użycie ich jest baardzo proste:)
1. Wybieramy naklejkę, która najbardziej odpowiada nam do paznokcia. (są różne szerokości i długości odpowiednie do każdego paznokcia)
2. Wycinamy wzór.
3. Moczymy w wodzie przez ok. 1 min.
4. Naklejamy na paznokcia mokra naklejkę.
5. Ocieramy wodę z naklejki wacikiem lub ręcznikiem papierowym, aby naklejka się przykleiła w odpowiednim miejscu.
6. Jeśli naklejka  była za długa na paznokieć na samym końcu odcinamy niepotzrebną część.
7. malujemy Topem.

Oto co ja stworzyłam z naklejek:




jak widać na zdjęciach nakleiłam naklejkę tylko na jednym paznokciu, aby nie przesadzić;P
Na pozostałych zrobiłam czarny malutki french ;D
Bazą był jasny brąz :)

Używałyście takich naklejek?






18 komentarzy:

  1. ja nigdy nie miałam takich naklejek :) ale z chęcią bym wypróbowała coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajna sprawa takie naklejki :). Nigdy nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ciężko jest dociąć naklejki do kształtu paznokcia, zawsze się z tym "bawię"...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na paznokietki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prezentują się te naklejki! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne paznokcie, naklejki prezentują się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszło -bardzo podobają mi się od Laurkaalegro naklejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie ozdobione paznokcie, z pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny mani, zazdroszczę paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe wykonanie :) jeszcze nie używałam naklejek do paznokci ;)

    obserwuję :)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś kupiłam naklejki z sephory, są piękne, ale aplikacja, no way. co chwilę się odklejały, masakra. Te wydają się być 100 razy lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie używałam takich naklejek na paznokcie. ten wzór w połączeniu z tym karmelowym lakierem stanowi bardzo ładne, eleganckie zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś malowałam sobie takie czarne paseczki na końcówkach jak Ty ale moja rodzina się śmiała, że wyglądają jakby były brudne i przestałam :D

    P.S. naklejki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wodnych nigdy nie miałam. Muszę wypróbować je , bo u Ciebie wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja muszę wreszcie sobie jakieś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdobienie! naklejek mam kilka kompletów, ale nigdy ich nie nakładałam :/

    OdpowiedzUsuń