12 stycznia 2016

Mirror Effect Foil na hybrydach Semilac i Cosmetic Zone

Hej wszystkim ! :)


Wracam do was po dłuższej przerwie :) Dzisiaj, przygotowałam krótki post krok po kroku. 
Nowość jaka weszła na salony ! Mirror Effect Foil 
Były już folie transferowe - teraz nadeszła pora na folie celofanowe.
 Do tych folii nie potrzebny jest żaden klej, wystarczy wtopić je w top hybrydowy. (oczywiście folia również może być wykorzystana przy zwykłych lakierach).



Swoje folie kupiłam na allegro po 2 złote, więc można się po kusić i wypróbować. 
Były dwie do wybory, nie mogłam się zdecydować i wzięłam oczywiście dwie - ciemniejszą i jaśniejszą. Niestety są bardzo krótkie, więc starczą tylko na kilka stylizacji :/.


1. Wybieramy kolor bazowy i malujemy paznokieć 2x (za każdym razem wkładamy rączkę do lampy UV).
2. Folię tniemy w małe geometryczne kawałeczki.
3. Na kolor bazowy nakładamy TOP i na ten mokry TOP nakładamy (wtapiamy) kawałki folii - wg uznania. Kształty mogą być najróżniejsze, nie musi być to idealnie dopasowane. Chodzi o to, żeby było krzywo ! więc każda z nas taką stylizację wykona ! :)
4. Gdy już nałożymy folię na paznokcie wkładamy do lampy UV.
5. Całość pokrywamy Topem i znów wkładamy do lampy UV.
6. Przemywamy cleaner-em i gotowe :) 

Niestety z góry przepraszam za jakość zdjęć !!:( 













Już niedługo pokaże wam folie na paznokciu zamiast na wzorniku !! i mam nadzieję, że wtedy będzie ten efekt bardziej niż teraz ;P tak to wygląda właśnie jak się robi po nocy :P



A wy widziałyście już effect mirror ? Podoba wam się ?

22 komentarze:

  1. Efekt oczywiście widziałam, czasem do złudzenia przypominał szkło. Też kiedyś muszę spróbować - koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym nie miala cierpliwosci, ale ladny efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda, chociaż ja bym chyba nie umiała uzyskać identycznego efektu na dwóch dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie ten efekt szkła jakoś nie przemawia. Strasznie dużo zabawy z tym. Na wzorniku łatwiej zrobić bo tipsiaki są równe u kogoś na paznokciach już jest gorzej. Najpierw drobienie tej folii a potem dopasowywanie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie :) ja to rzadko robię hybrydę

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde muszę znaleźć takie folie stacjonarnie,bo zamawiać tylko folii nie będę;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten efekt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji się zmierzyć z tym efektem ale zrobię to przy najbliżej okazji. Uwielbiam Twoje instrukcje "krok po kroku"! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy znalazłabym tyle cierpliwości, ale efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdobienie te jest już dość dawno znane, ale ostatnio znowu bije rekordy popularności :D i prawidłowo bo wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci to wychodzi. Gratuluję talentu manualnego. U mnie niestety go brak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. na ciemnym wygląda bajkowo :)
    ja raczej takiego sobie nie zrobię-nie mam cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak się właśnie zastanawiałam czy można taki efekt uzyskać na hybrydach i trafiłam na Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń