30 czerwca 2016

SMART GIRLS GET MORE - puder sypki ryżowy




hejka. Dzisiaj kolejna recenzja :) Tym razem pudru ryżowego od firmy Smart Girls Get More. Przyznam szczerze, że pierwszy raz miałam do czynienia z ta firmą i  zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. W paczuszce jaką dostałam od firmy znajdowały się również inne kosmetyki tj. szminki, kredki, lakiery,cienie i tusz. Szminki używam prawie codziennie i są mega :) kolorki trafiły w moje gusta. 




Krótki opis od producenta:

Nowoczesna formuła sypkiego pudru ryżowego absorbuje nadmiar sebum, zapewnia prawidłowe nawilżenie i ochronę skóry oraz długotrwale matuje skórę przedłużając trwałość makijażu. Przeznaczmy jest szczególnie do cery mieszanej lub tłustej do stosowania na całej twarzy lub wybranych partiach. Delikatna konsystencja łatwo się aplikuje i nie pozostawia białych śladów - dostosowuje się do każdego rodzaju cery. 

Nowoczesna formuła pudru sypkiego, który pomimo białego koloru nadaje cerze transparentne wykończenie. W swoim składzie zawiera min. modyfikowaną skorbię ryżową odbijająca światło tworząc na skórze naturalny mat oraz ekstrakt z mąki owsianej który nadaje produktowi właściwości matujące. 





Moja opinia:

Puder zamknięty w standardowym pudełeczku jak większość sypkich pudrów. Plastikowe zakręcano pudełeczko, które w dolnej części jest przezroczyste i przez nie widzimy biały proszek. Otwierając słoiczek widzimy zabezpieczające sitko, które chroni przed nadmiernym rozsypywaniem się kosmetyku (bardzo dobry pomysł). Widząc kolor pudru pierwszy raz przestraszyłam się, że ta biel zostanie na mojej twarzy i będę wyglądała jak mumia. Całe szczęście tak się nie dzieje :) Mam cerę mieszaną i teraz strasznie szybko zaczyna się świecić... ostatnio byłam załamana, przez te upały, wolałam w ogóle się nie malować niż świecić się jak żarówka. Puder fix&matt z ręką na sercu mogę powiedzieć dał sobie radę z moją cerą. Po nałożeniu pudru na podkład uzyskałam idealny mat, cera była idealnie wyrównana. Z jego trwałością też jest całkiem spoko, chociaż ja muszę zawsze raz popołudniu poprawić makijaż, ale to norma w taką temperaturę. 




Jestem z niego bardzo zadowolona. Działanie swoje spełnia, więc uczciwie mogę go wam polecić dziewczyny :) Z tego co wiem, kosztuje ok. 13-14 zł. 

9 komentarzy:

  1. miałam ryżowy z Paese i byłam bardzo z niego zadowolona, świetnie się u mnie sprawdzał :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna cena jak za taki puder.. może skuszę się jak wykończę z Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tani i ciekawy :) Nigdy nie miałyśmy pudru ryżowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki kolorowe Smart Girls Get More to ciekawe produkty w atrakcyjnych cenach. Ich jakość jest dobra, idealna dla osób początkujących, raczkujących w sztuce makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, tym bardziej że produkty tej firmy nie są drogie. Ja obecnie jestem zadowolona z pudru ryżowego Ecocera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny puder, tylko innej firmy, jest świetny, rewelacyjnie wyrównuje koloryt cery !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten puder. Bardzo polubiłam kosmetyki tej firmy, bo spełniają wszystkie moje oczekiwania.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Puder chętnie bym wypróbowała, lubię takie matujące produkty, a SGGM się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wczoraj go kupiłam, mam nadzieję, że sprawdzi się i u mnie, bo to pierwszy kosmetyk z tej firmy, jaki znalazł się w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń